divendres, 11 de març del 2016

Avui no han duit cares

Estimades famílies ...

Avui no he posat cares a ningú.

Permeteu-me que us conti perquè. 

Dimarts, després d'alguns dies sense venir a classe, na Clara va trobar damunt la seva taula una feina seva de Plàstica ( el colom de la Pau) amb una cosa escrita darrera ; déia " Molt malament ", com si jo li haguès posat aquesta nota.
Vaig demanar si algú sabia res i el sermó corresponent sobre " dir la veritat" i sobre "el respecte". Vaig dir repetidament que no importava dir- ho en públic, que m'ho podien dir en qualsevol moment. Però no va sorgir efecte.
Ahir dijous vaig recordar que seguia esperant que la persona que ho havia escrit ho reconeguès i vaig raonar que jo no podia posar cares verdes i daurades ( premis) si no sabia quina persona NO es la mereixia, i que encara quedava divendres. 
No obstant, avui tampoc ningú ha dit res, la qual cosa em disgusta bastant. I em preocupa. No és la primera vegada que succeeix, no és la primera vegada que passen coses i no surt el/la responsable, encara que això perjudiqui a tot el grup.
Estic segura que ja heu parlat amb ells sobre aquest tema en altres ocasions, però trob que és necessari tornar a parlar, aprofitant aquest fet, de la importància de dir la veritat i d'assumir les consecuències dels nostres actes. 
Afortunadament, encara són petits i tot allò que no trobam beneficiós per ells/elles és corregible i modelable. Més endavant, serà mês difícil.

Moltes gràcies per endavant per la vostra col.laboració. 
Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada