divendres, 3 d’abril del 2015

Activitat aus

Estimades famílies...en primer lloc us vull dir que la meva intenció no era tornar sobre aquest tema; de fet, me remet a l'entrada que vaig fer el mateix dia 24 en la que només comunic que l'activitat de les aus no s'havia pogut dur a terme, sense donar més explicacions. No obstant, després de conèixer l'escrit que vàreu rebre fa pocs dies via e-mail, he considerat adequat donar la meva opinió al respecte.
M'agradaria que sapiguéssiu que:

-El claustre desconeixia l'existència del comunicat que vàreu rebre via correu dia 30 de març.

-La persona que va proposar l'activitat era la tutora de primer curs, no de segon. Com sabeu,
a segon  curs  hi ha un tutor.
-Com a tutora de primer curs i coordinadora de primer cicle, vaig comunicar el dia, l'hora i el lloc de l'activitat amb antel.lació suficient a la Cap d'Estudis, persona encarregada  de  coordinar  les activitats pedagògiques del Centre. Aquest és el procediment habitual i en aquell moment no va posar cap objecció.
- En un principi havia de ser una activitat de primer cicle però a causa de l' interés que va suscitar, es va convidar a la resta de l,escola.Tots  els tutors i tutores estaven assabentats i preparats. Únicament es va haver de canviar el lloc en el darrer moment perquè plovia.
- No totes les activitats que es realitzen durant el curs es troben dins de la PGA, ja que existeix la possibilitat que vagin sorgint activitats que despertin l'interés dels mestres o dels alumnes al llarg del curs ( teatres, concerts, cinema...). No comptam amb tota l' oferta d,activitats educatives a principi de curs. Aquestes activitats queden reflectides a la Memòria de fi de curs.
- A dia d' avui no se m,ha aportat cap instrucció o documentació on se comuniqui l' obligatorietat d'un permís especial per part dels pares o de la Conselleria per a la realització d' aquesta activitat en concret. Si recordau, aquesta,  ja se va dur a terme a l'escola fa dos anys. 
- Les persones encarregades de realitzar-la  tenien tota la documentació i assegurances en regla, i per suposat comptaven amb la meva confiança. No se m' hagués ocorregut organitzar una activitat que comportàs perill per als vostres infants. 


Només em queda agraïr sincerament la bona voluntat  i comprensió dels pares del meu alumne Lorenzo, als quals reiter les meves disculpes per l'anul.lació en el darrer moment de l,activitat.

Moltes gràcies a tots/es per la vostra atenció i col.laboració.
Ens veim després de vacances.
Gaudiu molt. Salutacions afectuoses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada